Cases


Bekijk hier een aantal van onze klantcases

Procesinrichting Contactcentrum

Inrichten en opzetten van het Klant Contact Centrum, waarbij is gefocust op het optimaliseren van de customer journey door middel van een GAP-analyse.

Doelgroep Analyse

Uitvoeren van een marktonderzoek om de optimale doelgroepen te identificeren. Daarnaast het ontwikkelen van een effectieve benaderstrategie.

Kostenanalyse Cloudintegratie

Analyseren van de kostenstructuur bij de overgang naar een nieuw cloud-systeem om kostenbesparingen te identificeren.


Procesoptimalisatie Ketenproces

Herinrichten van een ketenproces door het ontwikkelen van een GAP-analyse en een transitieplan.

Financiële Ondersteuning

Wegwerken van administratieve achterstanden en daarnaast opstellen van werkprocessen om toekomstige achterstanden te voorkomen.

Procesinrichting Klantintegratie

Ontwikkelen van een nieuw klant implementatie proces, waarvoor procesflows, RASCI-modellen en communicatiematrixen zijn opgeleverd.


Procesoptimalisatie Planningen

Herontwerpen van de planningsafdeling met als doel het verhogen van de afdelingsproductiviteit door een efficiëntere inrichting.

KPI-Dashboard 

Borgen van verscheidende processen en  ontwikkelen van bijbehorende KPI's. Daarnaast ontwikkelen van dashboards om deze KPI's te monitoren.

Procesoptimalisatie Jaarplanning

Ontwikkelen van modellen en tools, wat leidde tot efficiëntere planningen en aanzienlijke kostenbesparingen.

Benieuwd wat we voor u kunnen betekenen?