Cases
Bekijk hier een aantal van onze klantcases
Procesinrichting Contactcentrum
Inrichten en opzetten van het Klant Contact Centrum, waarbij is gefocust op het optimaliseren van de customer journey door middel van een GAP-analyse.
Doelgroep Analyse
Uitvoeren van een marktonderzoek om de optimale doelgroepen te identificeren. Daarnaast het ontwikkelen van een effectieve benaderstrategie.
Procesoptimalisatie Ketenproces
Herinrichten van een ketenproces door het ontwikkelen van een GAP-analyse en een transitieplan.
Financiële Ondersteuning
Wegwerken van administratieve achterstanden en daarnaast opstellen van werkprocessen om toekomstige achterstanden te voorkomen.
Procesoptimalisatie Planningen
Herontwerpen van de planningsafdeling met als doel het verhogen van de afdelingsproductiviteit door een efficiëntere inrichting.
KPI-Dashboard
Borgen van verscheidende processen en ontwikkelen van bijbehorende KPI's. Daarnaast ontwikkelen van dashboards om deze KPI's te monitoren.